Necesitatea fiecărui colaborator ese importantă pentru noi. Din acest motiv, atunci când vine vorba despre elemente importante precum înființarea și dezvoltarea unei afaceri, punem accent pe asistență și consultanță pentru a încuraja alegerea celei mai avantajoase forme juridice de activitate, în funcție de particularitățile afacerii ce urmează a fi dezvoltate.
Un expert contabil vine în ajutorul fiecărui colaborator pentru gestionarare, explicarea și înțelegerea lucrurilor care se petrec în firmă.
Procesarea documentelor contabile primare și furnizarea de informații necesare pentru a lua cea mai bună decizie pentru afacerea dumneavoastră.
Indiferent de profilul companiei dumneavoastră, vă stăm la dispoziție cu:
- Consultanță privind legislația financiar-contabilă, legată de obiectul de activitate;
- Asistență și reprezentare în fața controalelor fiscale;
- Întocmirea de rapoarte personalizate solicitate suplimentar de management.
- Înregistrarea fiscală a companiilor în scopuri de TVA, inclusiv în Registrul Operatorilor
Alocăm timpul necesar pentru a dezvolta o viziune completă asupra afacerilor dumneavoastră şi folosim expertiza pentru a vă oferi cele mai bune soluţii.
Contabilul este necesar încă de la începutul afacerii, indiferent de volumul de muncă sau de numărul de angajați.